Un joc immersiu, una visita guiada pel museu de l’oblit.
Catalina Muñoz va ser executada al setembre de 1936 i enterrada amb el sonall del seu fill de nou mesos en una fossa comuna de Palència. Arran d’una excavació sota un parc infantil, 83 anys després, troben i entreguen el sonall al seu legítim propietari, ara octogenari.
Imaginem ara un present distòpic on la postveritat, el revisionisme històric, el soroll de les xarxes socials (masclosfera, tradwives, neofeixisme...) i les falsedats de les noves IA siguin la nova normalitat: hauria estat possible un acte de reparació històrica d’aquestes característiques? O tot plegat hauria caigut en un futur d’oblit i desmemòria?
Fitxa artística
- Autoria: Projecte Ingenu
- Idea original i direcció: Marc Chornet Artells
- Dramatúrgia i ajudanta de direcció: Alba Collado
- Intèrprets: Pol Blancafort Baulenas, Toni Guillemat Álvarez, Gerard Marsal Norte, Neus Pàmies Juárez, Anna Pérez Moya, Mireia Sala Areste i Xavier Torra Xuriguera
Edat recomanada: a partir de 12 anys.
Espectacle El sonall al web del TNC
Darrera actualització: 25/03/2026