Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Dones en lluita

Sèrie documental

Activitat permanent
Diferents espais
Barcelona Detall
Descripció

Dones en lluita és una sèrie documental dirigida per la periodista Txell Feixas. Aborda les històries de sis dones d'El Salvador, Guatemala, Líban, Afganistan, Senegal i Catalunya, dividides en sis capítols diferents. La sèrie mostra les vulneracions de drets patides per aquestes dones, i alhora il·lustra els processos d'organització ciutadana per fer front a les problemàtiques que les travessen.

 

S'estrena el diumenge 9 de març de 2025 a TV3 i estarà disponible en línia a la plataforma 3Cat a partir del 8 de març, amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

 

Recull de les activitats previstes:

  • Dimecres 5/02/2025: Xerrada sobre defensa del territori al Col·legi de Periodistes (19 h)
  • Dijous 6/02/2025: ‘Totes les veus, totes les lluites’ a la Biblioteca García Márquez de Barcelona, en el marc del programa Biblioteques Sense Fronteres (18 h) Projecció de l'episodi de ‘Dones en Lluita’ sobre l'Afganistan amb Txell Feixas i Zuhal Sherzad a la seu de Mediapro (19.30 h)
  • Divendres 8/02/2025: Projecció de l'episodi de 'Dones en Lluita' sobre Guatemala i el programa Latituds 2024 ‘Centreamèrica, terra en litigi’ als Cinemes Girona, amb Ana Rutilia i Alternativa Intercanvi Pobles Indígenes (20 h)
 
 

Per a informació més detallada podeu consultar:

 

Darrera actualització: 28/02/2025

També et pot interessar...

Activitat permanent
Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya i altres espais
Barcelona
Activitat permanent
Museu d'Història de Catalunya (MHC)
Barcelona
Inici: 06/06/2025   Fi: 28/12/2025
Museu Europeu d'Art Modern (MEAM)
Barcelona