Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Curs "Història del Moble. Segles XX i XXI"

Fins a: 23/05/2026
Disseny Hub Barcelona
Barcelona
Activitat presencial i virtual
Descripció

L’evolució del mobiliari al llarg del segle XX i l’inici del XXI constitueix un capítol fonamental per comprendre les transformacions culturals, tècniques i socials del món contemporani. El Curs "Història del Moble. Segles XX i XXI" proposa una lectura analítica i crítica del disseny del moble en aquest període, partint de les seves arrels històriques i avançant cap a les innovacions més recents. 

 

Arribant ja a la seva sisena edició, és un curs de referència per a professionals, investigadors i apassionats del disseny. El curs ofereix una visió teòrica i pràctica aprofundida de la història del moble dels segles XX i XXI. Combina classes teòriques amb sessions monogràfiques que aprofundeixen en temes específics, com el disseny català i espanyol o qüestions tècniques i metodològiques. S’explica una primera part focalitzada en el context internacional —principalment Europa i els Estats Units— i una segona, sobre temes més concrets. 

 

Una part essencial del programa són les visites a col·leccions, obres, arxius i museus, entre d’altres. El curs està pensat perquè l’alumne/a pugui adaptar-se segons els seus interessos a través d’una formació completa i flexible. 

 

 

Consulteu tota la informació del curs "Història del Moble. Segles XX i XXI"

 

Darrera actualització: 2/09/2025

També et pot interessar...

Inici: 13/12/2025   Fi: 30/09/2027
Museu de Ciències Naturals de Barcelona (Centre Martorell d'Exposicions)
Barcelona
Activitat permanent
CaixaForum Barcelona
Barcelona
Activitat permanent
Museu Etnològic i de Cultures del Món - Seu Montcada i altres espais
Barcelona