Sisena edició del Mercat de Nit, una quinzena de parades oferiran més de 40 varietats de tapes i tastos gastronòmics en una de les nits més especials del calendari festiu de Santa Tecla.
Com a novetat d'enguany, els paradistes del Mercat escalfaran motors per a la intensa nit i també oferiran una selecció d'esmorzars de forquilla dissabte al matí a la plaça Corsini. Callos de vedella, llonganissa amb fesols i truita de patates seran els protagonistes matinals d'aquestes propostes gastronòmiques.
Els tastos estaran acompanyats des de les 20 h fins ben entrada la matinada per les propostes musicals de Gemma Polo (20 h, dins el Mercat Central), DJ Fer G (22 h, dins el Mercat Central) i JL Deejay (24 h, a Plaça Corsini), un cop el carilló de manera excepcional ha fet una presència excepcional.
Els tiquets dels esmorzars poden aconseguir a la parada de La Teca i la Meca del Mercat Central fins el 10/09 i a les parades participants a partir de llavors.