Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Exposició “Lleixes i mòmies (o traçar una lletra per poder tallar l'ombra)"

Inici: 09/10/2025
Fi: 09/11/2025 Detall
Fundació Joan Brossa - Centre de les Arts Lliures
Barcelona Detall
Activitat gratuïta Detall
Descripció

"Lleixes i mòmies (o traçar una lletra per poder tallar l’ombra)" para atenció als racons i les escletxes, als rastres dels sostres, terres i parets de La Seca per copsar la latència d’una biblioteca que mai va arribar a existir. 

 

Reformat anteriorment per ser una zona de treball, llibreria i lectura, el que és ara l’Espai La Seca de la Fundació Brossa segueix oferint pistes d’allò que mai no s’hi ha llegit: poemaris, antologies, documents o novel·les absents i totes les mòmies que hi haurien d’aparèixer—així s’anomena a l’objecte, fitxa o testimoni que ocupa el buit que deixa un llibre en retirar-lo d’una prestatgeria.

 

 

Podeu consultar més informació de l'exposició  "Lleixes i mòmies (o traçar una lletra per poder tallar l’ombra)" al web de la Fundació Joan Brossa.

 

 

Darrera actualització: 08/10/2025

També et pot interessar...

Activitat permanent
MOCO Museum
Barcelona
Activitat permanent
MOCO Museum
Barcelona
Inici: 25/08/2025   Fi: 18/01/2026
Palau Robert. Centre d'Informació de Catalunya. Sala 4 Cotxeres
Barcelona