La Susi, la Carmen i l'Encarna, amigues des de l'escola, es reuneixen en un hotel allunyat de la ciutat. Han passat sis mesos des de la mort de la Bàrbara, una dona trenta anys menor que elles i a qui totes van apadrinar i estimar de manera diferent.
L'última voluntat de la Bàrbara és posar sobre la taula la visió que tenen unes de les altres i d’elles mateixes. La seva relació amb la feina, la maternitat o el feminisme.
I així ens crea un relat amb el dibuix del mapa de les seves contradiccions a la vegada que es traça el destí de la seva amistat.
Fitxa artística
- Autoria: Lucía Carballal
- Direcció i traducció: David Selvas
- Intèrprets: María Pujalte, Cristina Plazas, Francesca Piñón i Berta Gratacós
Idioma
Català i castellà.
Accessibilitat
El Teatre Borràs compta amb la instal·lació d’un bucle magnètic que permet millorar l’experiència als espectadors amb audiòfons i implants.
Activitat inclosa dins del Programa.cat, ajut impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.
Darrera actualització: 28/10/2025