Borja Penalba presenta Giròvag, un recull de cançons que ha anant sembrant i recollint durant els més de 30 anys que fa que es dedica a la música. Tothora pensant cançons, musicant-les, arranjant-les i produint-les, passejant-les i compartint-les. Ha enregistrat discs i ha fet costat a Feliu Ventura, Miquel Gil, Lluís Llach i d’Obrint Pas, entre molts d’altres… En els darrers deu anys ha compartit camí amb Maria del Mar Bonet i amb Mireia Vives.
Ara, per primera vegada, es presenta en primera persona, on es despulla, i la guitarra i la veu de Penalba, alcen el vol i són els protagonistes.
Activitat inclosa dins del Programa.cat, ajut impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.
Darrera actualització: 04/11/2025