Del 27 al 31 de desembre, el 63è Festival de la Infància torna a convertir el recinte de Montjuïc en un gran espai de joc i aprenentatge per a infants de 0 a 11 anys.
Ofereix un programa complet amb més de seixanta activitats que combinen diversió amb un fort component social, enguany representat pel foment de la lectura i l’esperit solidari. Entre les propostes previstes destaquen: la ‘Biblioteca Silenciosa’ i la ‘Biblioteca Màgica’, espais on els més menuts poden escoltar contes; ‘Històries en Moviment, taller per crear relats en família, o ‘Dit i Explicat’, que distribueix contacontes itinerants per tots els espais expositius i permet que les famílies puguin escoltar petites històries durant la seva visita.
A banda, el Festival segueix oferint un ampli ventall d’activitats relacionades amb l’esport, els jocs, la creativitat i l’expressió artística, pensades per despertar la curiositat dels infants de totes les edats.