Avís: l’espectacle conté escenes amb llums centellejants que poden afectar els espectadors i les espectadores fotosensibles.
Orgia és una peça de dansa contemporània que posa cos a la mirada hipersexualitzada del temps present i explora maneres de revelar la bellesa a través del plaer dels cossos en moviment. Aquesta creació de la Companyia Miquel Barcelona s’inscriu dins la línia d’investigació sobre les contracultures que la companyia ha desenvolupat en els darrers projectes. En aquest marc, Orgia es proposa deconstruir eines coreogràfiques de diverses danses contraculturals —voguing, waacking, twerk i dancehall — per generar un relat escènic que qüestiona i tensiona l’ús del plaer en cossos sotmesos a una mirada abusiva, capitalista i heteronormativa.
Fitxa artística
Coreografia: Miquel Barcelona en col·laboració amb l’equip d’intèrprets
Intèrprets: Miquel Barcelona, Helena Gispert, Martí Güell, Raúl Lorenzo, Bea Vergés, Danielle Mesquita i Isabella Dubroca
Assessorament: Aina Lanas, Ámbar Murgia, César López, Kim Jorgan, Bea Vergés, Patrícia Hastewell, Marta Sanglàs, Jayce Gorgeus Gucci i Mariona Castillo