El passat 17 d’octubre feia trenta-un anys de la mort del molletà Cesc Bas, un dels artistes que ha deixat una empremta més important a la ciutat de Mollet del Vallès, on es poden trobar diverses obres seves pels carrers.
El Museu Abelló presenta aquesta mostra com un homenatge a l’artista amb una selecció de peces – escultures, pintures i cartells- moltes d’elles provinents de la seva col·lecció particular.
HIVERN (de novembre a març) Dimecres, dijous i divendres: de 16 a 19h Dissabtes: d’11 a 14h i de 16 a 19h Diumenges i festius (excepte dilluns): d’11 a 14h
ESTIU (d’abril a octubre) Dimecres, dijous i divendres: de 17 a 20h Dissabtes: d’11 a 14h i de 17 a 20h Diumenges i festius (excepte dilluns): d’11 a 14h