Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Moltes mercès

Anexa

21/03/2026 Detall
Sala Albéniz
Tiana Detall
Descripció

De vegades estic asseguda al balcó de casa meva, miro el mar..., i penso que bé estic. I fins i tot em sento feliç. Llavors començo a estirar un fil imaginari, que va des que vaig néixer fins ara, i hi apareixen totes les persones, i totes les circumstàncies que m’han ajudat a fer el meu camí.

 

No tot ha sigut flors i violes, també hi ha nusos i moments durs. Això em fa més forta, de pensar que els he superat. El teatre, la meva passió, m'ha ajudat molt. Un consell, RIGUEU!!! De vegades és difícil, ho sé, però intenteu RIURE. Potser, fa arrugues a la cara, però borra les de la ment.

 

Fitxa artística

  • Creació i interpretació: Mercè Comes
  • Direcció: Joan Valentí
 
 

Activitat inclosa dins del Programa.cat, ajut impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.

 

 

Darrera actualització: 18/02/2026

També et pot interessar...

Inici: 15/03/2026  
Sala Albéniz
Tiana
Activitat permanent
Espai l'Amistat
Premià de Mar
Activitat permanent
Sala Cabanyes
Mataró