Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Loop

Sala Flyhard

27/06/2026 Detall
Centre Espai Escènic
Castellterçol
Descripció

Hi ha preguntes que travessen generacions: Qui som quan intentem no assemblar-nos als pares? Quin rastre estem condemnats a deixar, inevitablement, en els nostres fills?

 

Un pare i la seva fila; una filla i el seu pare. La conversa pendent. El pare pensa que en sap més que la filla; ella pensa que en sap més que el pare. Ell no sap com dir-li a ella; ella no sap com dir-li a ell. Ell creu que la filla s’equivoca; ella creu que qui s’equivoca és el pare. El pare potser no coneix prou bé la filla, la filla potser no coneix prou bé el pare. El combat d'estimar-se.

 

Fitxa artística

  • Text: Ramon Madaula Canadell
  • Direcció: Mònica Bofill
  • Interpretació: Júlia Genís i Ramon Madaula

 

 

Activitat inclosa dins del Programa.cat, ajut impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.

 

 

Darrera actualització: 08/05/2026

També et pot interessar...

Inici: 23/08/2026  
Bosquet de Can Sedó
Castellterçol
Activitat permanent
Parc Prehistòric de Les Coves del Toll de Moià
Moià
Activitat permanent
Museu Arqueològic i Paleontològic de Moià
Moià