Des de fa quatre anys, els talibans tornen a regnar a l’Afganistan. Després de vint anys de democràcia i d’una relativa obertura al món, és un autèntic pas enrere per als habitants de les ciutats. Les dones estan recloses, privades de l’ensenyament secundari i excloses de la majoria dels espais de treball i socialització.
Entre la resignació i la resistència, entre l’esperança i la desesperació, aquesta exposició de Sandra Calligaromostra alguns instants de llibertat i també la llei talibana.
Aquesta exposició compta amb el suport a la fotografia documental del Centre Nacional de les Arts Plàstiques, així com de Brouillon d’un Rêve de la SCAM i el dispositiu La Cultura amb la Còpia Privada, que fan possible aquest testimoni visual únic.