En una realitat on el soroll sovint ocupa el primer pla, el so d'un violoncel sol ens convida a un espai de recolliment necessari, convertint la música en un embolcall de silenci.
El programa d'aquest concert gira al voltant de dues de les cèlebres suites de Bach: la número 2 en re menor i la número 5 en do menor.
La violoncel·lista catalano-suïssa Ariadna Chmelik, reconeguda pel seu talent i membre del Quartet Atenea, completarà el repertori amb els Set haikus per a violoncel sol del compositor Josep Maria Guix.
A través d'aquestes obres, es busca abraçar l'atemporalitat de l'impuls humà d'atansar-se a la immensitat, oferint un concert altament espiritual que connecta el barroc amb la música contemporània.