Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Exposició "El paisatge humà de la Vall d'Aro"

Fins a: 08/11/2026
Museu d'Història de la Ciutat
Sant Feliu de Guíxols
Descripció

La mostra fotogràfica "El paisatge humà de la Vall d'Aro" prové del fons personal de Gerard Bussot. S'hi presenten per primera vegada fotografies tant de Sant Feliu de Guíxols com de Santa Cristina d’Aro i Castell-Platja d’Aro i s’Agaró.

 

El paisatge humà és important per veure l’evolució social de les poblacions de la Vall d’Aro: com vestien; com treballaven; com es divertien o com vivien. Aquesta mirada al passat ens hauria d’ajudar a entendre d’on venim i qui som en l’actualitat i la gran evolució que hi ha hagut tant a nivell social i humà com a nivell paisatgístic i urbanístic.

 

La mostra està formada per una cinquantena de fotografies procedents de la família Bender, Josep Batet i Camps, Joan Sabater i Casanovas, Josep Geli i Forest, Fèlix Romaní i Carol.

 

Més informació: 

 

 

Darrera actualització: 19/08/2026

També et pot interessar

Fins a: 18/10/2026
Espai Carmen Thyssen
Sant Feliu de Guíxols
Fins a: 29/08/2026
Diferents espais
Sant Feliu de Guíxols
Inici: 12/09/2026  
Teatre Auditori Municipal Narcís Masferrer
Sant Feliu de Guíxols