Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Quartet Sons de Palau

27/09/2026 Detall
Museu del Suro de Catalunya
Palafrugell
Activitat gratuïta
Descripció

El Quartet Sons de Palau presenta La sonata barroca a l’Europa del segle XVIII: un viatge entre tradicions. Es tracta d'un concert que proposa un recorregut per la música barroca europea de la primera meitat del segle XVIII. A través de sis peces de compositors com Johann Sebastian Bach, Mattias Van Den Gheyn, Nicolas Chédeville, J. B. de Boismortier, Antonio Caldara i Georg Philipp Telemann, el programa permet descobrir la diversitat musical de l’Europa barroca i els diferents llenguatges desenvolupats a Itàlia, França i els territoris alemanys.

 

El concert mostra també com, al llarg del segle XVIII, les fronteres entre aquests estils es van anar difuminant gràcies als viatges dels compositors, la circulació de partitures i l’intercanvi musical entre països. Vet aquí un procés que els francesos van anomenar la réunion des goûts (la unió dels gustos nacionals).

 

Intèrprets: Francesc Xavier Delgado (flautes); Miquel González (viola de gamba); Joan Sabrià (viola de gamba) i Jordi Sendra (espineta).

 

 

 

Més informació: 

 

 

 

 

Darrera actualització: 22/09/2026

 

També et pot interessar

Inici: 27/09/2026  
TeMePé-Teatre Municipal de Palafrugell
Palafrugell
Inici: 03/10/2026   Fi: 08/12/2026
Auditori de Girona i altres espais
Girona
Inici: 24/10/2026  
La Bòbila
Palafrugell