Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

El buenu, el feu i el malu (La mort tenia un preu)

Teatre eSseLa

21/03/2026 Detall
Sala 2 de Gener del Complex Cultural Cal Sitges
Artés
Descripció

Tres homes i un destí, amb la mort als talons, acorralats, fins que els va arribar l’hora. Un trio infernal, un trio fantàstic, un trio d’asos, els tres mosqueters. Tres persones d’entre nosaltres, vagant per aquest nostre món, gent com jo, com tu, com aquell.

  • Fa cosa d’un parell de mesos vaig fer donació dels meus òrgans. Ara fa una setmana van venir a reclamar-me’ls.
  • Era la vint-i-dosena vegada que provava de matar-se des de feia any i mig.
  • Busco, desesperadament, un “motiu” per matar la veïna del cinquè segona. El desig ja el tinc, em falta el motiu, la raó, el mòbil.

Tres històries, tres maneres d’encontrar-se amb la mort amb un to irònic i divertit. No són pas (tres) històries per a no dormir, són (tres) històries extraordinàries (tres) històries mínimes. Podria ser la crònica d’una mort anunciada, però que no acabarà essent una història interminable. Ser o no ser, matar o morir, la comèdia de la vida.

 

Fitxa artística

  • Text: Pep Tines
  • Dramatúrgia: Cacu Prat, Pep Simon i Pep Tines (o viceversa)
  • Intèrprets: Pep Simon, Pep Tines i Cacu Prat (fot-li atxa)

 

Activitat inclosa dins del Programa.cat, ajut impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona. 

 

 

Darrera actualització: 11/03/2026

També et pot interessar...

Inici: 27/03/2026  
Inici: 25/03/2026   Fi: 10/05/2026
Inici: 27/03/2026   Fi: 29/03/2026