Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Exposició "El record de la temporada"

Josep Guindo

Fins a: 18/12/2026 Detall
La Factoria Cultural - LaFACT
Terrassa
Activitat gratuïta
Descripció

Després de més quatre dècades, la Temporada BBVA de Dansa de LaFACT és un referent pels amants d’aquesta disciplina. Coneixedors i amants de la dansa venen a la Factoria Cultural de Terrassa per gaudir de l’art del moviment. Una temporada que mostra la diversitat de la dansa, des de la dansa clàssica a la contemporània, passant per la neoclàssica, dansa espanyola i flamenc.

 

L’exposició recull imatges de la passada 42a Temporada. Espectacles de ballet clàssic com La bella dormen o El Trencanous i també peces neoclàssiques i contemporànies de companyies com Béjart Ballet Lausanne, Malandain Ballet Biarritz, Soul City o Nacho Duato.

 

L’essència de la dansa espanyola també hi és present amb noms com Antonio Najarro o Josué Vivancos.

 

L’exposició també mostra fotografies de les produccions de Factoria de Dansa de LaFACT com l’espectacular Carmina Burana, el nostàlgic Ballant Mozart o l’enèrgic Dancing Beethoven.

 

 

Podeu consultar més informació de l'exposició "El record de la temporada" al web la Factoria Cultural de Terrassa.

 

 

Darrera actualització: 21/04/2026

També et pot interessar

Activitat permanent
La Seu d'Ègara. Esglèsies de Sant Pere de Terrassa
Terrassa
Activitat permanent
Museu de Terrassa
Terrassa
Activitat permanent
La Factoria Cultural - LaFACT
Terrassa