Constructors de sons des de 2001, desborden les categories gràcies als seus artefactes mecanicosonors. Han parlat de Joan Brossa (“No em va fer”) i de Jacint Verdaguer (“Dimonis”), i ara de Haydn: destrucció col·lectiva d’un quartet penjat del sostre mentre sona el Quartet de corda No. 66 en Sol major, Opus 77. Tanques, barricades i pedres en una instal·lació interactiva que reflexiona sobre el sentit positiu de la destrucció, el de canviar l’ordre establert i generar l’esperança de llibertat des de la lluita col·lectiva. Aquesta és la idea base sobre la qual pivota "Sous les violons, la plage!"
La proposta és de cabosanroque, parella d'artistes sonors que neix com a número col·lectiu musical el 2001 a Barcelona. A cavall entre les arts visuals, arts escèniques i la música experimental, el seu treball gira al voltant de les capacitats performatives de la màquina, l'objecte i el so. Aquests tres eixos de treball i recerca han desembocat en la creació d'un relat artístic propi i únic, un llenguatge fàcilment identificable i intransferible.