Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Malparida

Teatre

Inici: 23/02/2025
Fi: 27/04/2025 Detall
Espai Texas
Barcelona Detall
Descripció

La Maièutica denuncia la violència obstètrica en aquest muntatge interpretat per Lis Moreno, Martí Costa Olivé i Carla Torres Danés, que compta amb la direcció d’Ángela Palacios.

 

Sinopsi

  • «La Isabel té un nadó de sis mesos i està incòmoda, alguna cosa no va bé i això ha començat a afectar les relacions amb el seu fill, Gabriel, i amb la seva parella».
  • «Un dia es retroba amb una gran amiga de qui s’havia distanciat, la Blanca, que apareix amb un embaràs avançat i amb moltes preguntes sobre el part, amb els temors propis d’una futura mare que, a més, tindrà el nadó sola. La Isabel l’acompanyarà en el procés de recerca d’un part respectat. Així doncs, emprendrà un camí que permetrà descobrir, juntament amb la seva amiga, l’origen dels problemes que té a casa: haver patit violència obstètrica».

També et pot interessar...

Inici: 22/12/2024   Fi: 22/03/2025
Teatre Coliseum
Barcelona
Inici: 23/03/2025   Fi: 13/04/2025
Teatre Coliseum
Barcelona
Inici: 18/04/2025  
Palau de la Música Catalana (Sala de Concerts)
Barcelona