A l'àmbit digital s'utilitza el terme shitposting per descriure un tipus de contingut que, a primera vista, sembla irrellevant, absurd. Mems, collages, animacions pròpies, renderitzats grollers, barreges extremes de dubtosa aportació. Caca banal suposa un exercici d'arqueologia digital que incideix en com cert contingut banal propi de les xarxes socials va molt més enllà del que és merament caòtic. L'exposició també explora els seus usos com a eina d'organització i activisme social, la seva absorció per part del món corporatiu i com aquest aparent flux innocu d'informació ha configurat en gran mesura l'imaginari ideològic de diverses generacions.
Daniel Moreno Roldán (Barcelona, 1990) és artista i músic. Recentment, ha mostrat el seu treball en espais com el Museu del Disseny (Barcelona), Art3 (Valence, França), Getxophoto (Getxo), Art-O-Rama (Marsella, França), Fluc (Viena, Àustria) i La Casa Encendida (Madrid), entre d'altres.
A més, difon la seva obra ajudant-se dels codis de llenguatge de l'humor a Internet a través de diverses plataformes de xarxes socials.
És membre i cofundador del Club de Videojocs, un grup de persones interessades pels videojocs com una mica més que formes d'entreteniment. També treballa com a productor musical i dissenyador de so, tant per a projectes musicals i escènics com per a produccions audiovisuals.
(amb la col·laboració de @atractive_smithers)
Per a més informació podeu consultar la web de l'exposició "Caca banal"
Darrera actualització: 03/02/2025