Festival Clàssics L'Escala-Empúries 2025
Inici:
20/04/2025
Fi:
11/10/2025
Esglésies Parroquials de Sant Martí d'Empúries i de Sant Pere de L'Escala i Alfolí de la Sal i Alfolí de la Sal
L'Escala
Detall
- Música
- Festivals i Mostres
- Concerts
Descripció
El Festival Clàssics L'Escala-Empúries 2025 aplega 14 concerts:
- Diumenge 20 d'abril (Pasqua de Resurrecció; 19 h) a l'Església Parroquial de Sant Pere de L'Escala: Cor Vivaldi-Petits Cantors de Catalunya sota la direcció de Pilar Paredes, amb El romanticisme en flor
- Dissabte 3 de maig (19 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Javier García Moreno (guitarra), amb Recuerdos de la Alhambra
- Dissabte 31 de maig (19 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Sandra Landini (piano). Hi interpretarà obres de Chopin, Liszt i Pejačević, entre altres.
- Dissabte 7 de juny (19 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Ensemble Des Équilibres. Hi estrenen mundialment Trans Europe Express.
- Dissabte 21 de juny (19 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Duo Arpacello. Hi presenten el treball Melodies eternes.
- Dissabte 12 de juliol (20 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Atlantida Chamber Orchestra sota la direcció de Manuel Tévar. Hi interpretaran l'Heroica de Beethoven.
- Dissabte 19 de juliol (20 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Tina Gorina (soprano) i Stanislav Angelov (piano). Hi presenten el treball Broadway musicals.
- Dissabte 9 d'agost (20 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: José Manuel Cuenca (piano) i Almudena Roca (bailaora). Hi presenten el treball Pasión andaluza: música y baile.
- Divendres 15 d'agost (22 h) a l'Església Parroquial de Sant Pere de L'Escala: Festival Chamber Orchestre of Europe, amb Elena Meyer (violí solista), Carlos Alastrue (trompa solista) i sota la direcció de Horst Sohm. Hi presenten el treball Homenatge a J. Strauss i highlights de la música clàssica, del cinema i popular.
- Dissabte 25 d'agost (20 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Ramon Bassal (violoncel) i Daniel Blanch (piano). Hi presenten un concert d'homenatge a Juli Garreta amb motiu dels 150 anys del seu naixement i dels 100 de la seva mort.
- Dissabte 6 de setembre (19 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Giorgi Mundrov (piano). Hi presenta el treball A la recerca de la Blue Note! Entre jazz i clàssic.
- Dissabte 13 de setembre (19 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Mattia Dugheri (guitarra), Lapo Vanucci (guitarra) i Luca Torrigiani (piano). Hi presenten el treball Música i Cinema.
- Dissabte 20 de setembre (19 h) a l'Església Parroquial de Sant Martí d'Empúries: Gernot Winischhofer (violí) i Denis Javorsky (piano). Hi interpreten obres de Beethoven, Mozart, Schubert, Dvorák, Chopin i altres.
- Dissabte 11 d'octubre (19 h) a l'Alfolí de la Sal: Fabio Montomoli (guitarra). Hi presenta el treball L'anima de les sis cordes.
Més informació:
Darrera actualització: 08/04/2025
Espai
Entrades
Més informació: Oficina de Turisme de L'Escala, tel. 972 770603
Organitzadors