La Banda Unió Musical presenta “BUMT & literatura”, el seu concert de primavera al Teatre Tarragona, un concert de butxaca amb un recorregut músico-literari.
Es podran escoltar obres que han estat inspirades per obres literàries, la Banda Simfònica comptarà amb la presència de la contadora d’històries Muntsa Plana i Valls. Ella és una artista multidisciplinària que, a banda de treballar la faceta de rapsoda, també ha treballat disciplines artístiques com la música o la pintura. Serà ella qui, juntament amb l’agrupació musical, guiarà el públic a través de la màgia dels llibres per realitzar el recorregut músico-literari.
Algunes de les obres que es podran sentir al concert són Los libros olvidados (Johan de Meij), inspirada en el llibre La Sombra del viento de Carlos Ruiz Zafón, Shakespeare Pictures (Nigel Hess) o Elantris - La ciudad de los Dioses (Azael Tormo).