2a Edició de Música Priorat.
Música Priorat neix l'any 2024 amb la intenció de crear una programació anual estable a les diferents localitats de casa nostra amb un clar objectiu: apropar la música al nostre públic aportant una visió propera, innovadora, fresca, creativa i de qualitat en cada un dels concerts programats.
El Cicle busca que el que fa únic al Priorat sigui valorat i experimentat pel públic. Vinicultura, paisatge, senderisme, arquitectura… tot això que identifica també al Priorat estarà integrat en els concerts; no seran només concerts de música a l'estil tradicional. Tot això, serà dut a terme per gent jove i amb una trajectòria musical que, encara que sigui desconeguda per a la gran majoria, és llarga i ha estat aconseguida a base de sacrifici i passió.
La proposta sorgeix per iniciativa de dos músics procedents de la demarcació de Tarragona, formats en centres de renom i amb una dilatada experiència en orquestres i grups de cambra, tant d'àmbit nacional com internacional.. El projecte és, doncs, una iniciativa d’alt nivell artístic amb el segell identificador del territori. Un Cicle que engloba petits microcicles a cada població.
26 ABRIL - Plaça de la Seu del Parc Natural - La Morera del Montsant - 21.30 h.
25 JULIOL - Església Sant Jaume - Ulldemolins - 19 h.
11 SETEMBRE - Envelat de la Vilella Baixa - La Vilella Baixa - 19 h.
13 SETEMBRE - Església Sant Pere - Poboleda - 19.30 h.
13 DESEMBRE - Església de Santa Llúcia - La Vilella Alta - 18 h.
01 GENER - Casal Flor de Maig - Masroig - 19 h.
- Ensemble Ars Nova (sextet)
Xarxes socials:
Instagram: https://www.instagram.com/musicapriorat/
Musica Priorat a Facebook
Darrera actualització: 22/04/2025