La Pedra de fusta és un espai compartit on les escenes se succeeixen i es transformen i es trasllades, gràcies a la col·laboració de totes.
Una experiència transgeneracional que usa el llenguatge circense de l'equilibri, la confiança i l'humor per a la trobada entre persones.
Un punt de vista diferent per a cadascuna basat en la llibertat d’ elecció, o la responsabilitat d’ elecció, segons es miri. Com a públic busquem desaparèixer entre els altres per mirar sense ser vistos. Com les pedres en un penya-segat que es colpegen fins a mimetitzar-se, fins i tot les que no són de pedra.
Fitxa artística
Autoria: Francesca Lissia i Celso Pereira
Direcció: Francesca Lissia, Celso Pereira i Jose Luis Redondo
Interpretació: Celso Pereira (acròbata, portor i malamarista), Francesca Lissia (acròbata àgil), Jose Luis Redondo (pallasso, equilibrista)