Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Dones de ràdio

Bitó teatre

25/05/2025 Detall
Auditori Teatre Espai Ter
Torroella de Montgrí Detall
Descripció

Tres dones amb tres maneres de viure una mateixa malaltia des de la lucidesa, la tendresa i el sentit de l’humor.

 

Tres vides que no tenen res en comú, fins el dia que cadascuna d’elles es troba... un bony al pit. Les tres vides faran un gir de 180 graus.

 

Tres grans actrius del nostre país: l’Àngels Gonyalons, la Sara Espígul i la Sara Diego es posen a la pell de tres dones per explicar-nos amb tendresa, amb sensibilitat, però també amb molt sentit de l’humor, la seva vivència a partir de l’aparició d’una malaltia.

 

Sinopsi

La Rosa, de cinquanta-cinc anys, lidera un programa de ràdio de màxima audiència, és una dona irònica i amb caràcter. L’Àgata, que ronda els quaranta, treballa d’infermera en un hospital, és discreta i sensible. La Carol, que encara no ha fet els trenta, no està gaire centrada professionalment i és directa i desinhibida.

 

Fitxa artística

  • Autoria: Cristina Clemente
  • Direcció: Sergi Belbel
  • Intèrprets: Àngels Gonyalons, Sara Espigul, Sara Diego

 

Idioma

Català

 

Durada aproximada

1h 30 minuts

 

Edat recomanada

A partir de 14 anys

 

Activitat inclosa dins del Programa.cat, ajut impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.

 

 

Darrera actualització: 07/05/2025

També et pot interessar...

Inici: 30/05/2025  
Teatre La Gorga
Palamós
Inici: 17/05/2025  
Teatre Auditori Municipal Narcís Masferrer
Sant Feliu de Guíxols
Inici: 16/05/2025  
Teatre La Gorga
Palamós