Projecció del ballet La Ventafocs, de Rudolf Nureyev, el conte de Charles Perrault en un Hollywood dels anys trenta en què la Ventafocs escapar del seu destí gràcies a la gran pantalla i esdevenir una gran estrella. Un ballet que reflecteix la vida del mateix Nureyev amb els ballarins Valentine Colasante i Karl Paquette en els rols principals.
Dilluns 19 de maig
Projecció Sutra (2008), l'impressionant joc d'escacs anomenat Sutra, que vol dir 'fil', un trencaclosques en el qual els monjos i Cherkaoui esdevenen peces, i l'espectador n'haurà de trobar el fil conductor entre les imatges emergents.
Dilluns 26 de maig
Projecció de Beethoven Ballant, aquest documental mostra les històries i els reptes artístics de la coreografia de la Novena Simfonia de Beethoven a càrrec del Béjart Ballet de Lausana.