El dia 9 de juny és el Dia Internacional dels Arxius, un esdeveniment promogut pel Consell Internacional d’Arxius (CIA/ICA) que se celebra arreu del món. Amb l’impuls del Departament de Cultura, els arxius catalans se sumem a aquesta iniciativa fent la Setmana Internacional dels Arxius amb una programació d’activitats per tots els públics. L'objectiu és fer valdre el patrimoni documental, apropant-lo al gran públic i donar-lo a conèixer.
l'Arxiu Històric de Lleida ha preparat durant tota la setmana diferents activitats per tal que tothom hi pugui participar
PROGRAMA D'ACTIVITATS:
Dia 10 al Museu Morera de Lleida (19 h) - Taula RodonaMés enllà de la música. Ricard Viñes als nostres arxius
Dia 12 a l'Arxiu Històric de lleida (12 h) . Visita GuiadaVine a descobrir l’Arxiu! i Exposició "El camí de Lleida a Europa: del Tossal de la Seu Vella als Camps Elisis"
Dia 18 a l'Arxiu Històric de lleida (19 h) - TeatreSobre la tirania (lliçons del S.XX per al S.XXI)