Tres dones en moments diferents del segle XX lluiten per ser elles mateixes en un món que les limita
Un dia complet en la vida de l’escriptora Virginia Woolf, precisament aquell en què va començar a escriure la novel·la Mrs. Dalloway, constitueix el centre de la trama de The Hours. En paral·lel, la peça també explora les vides d’una editora de llibres i d’una mestressa de casa que, tot i viure en dècades diferents, estan profundament connectades.
Una adaptació de la reconeguda novel·la de Michael Cunningham (premi Pulitzer de ficció) que planteja preguntes sobre el rol de la dona, l’emancipació i el cost íntim de la llibertat personal.
L’Internationaal Theater Amsterdam Ensemble, una de les companyies europees més influents, torna a la ciutat sota la nova direcció d’Eline Arbo, que s’ha consolidat com una veu renovadora dins l’escena contemporània. El seu muntatge The Hours, aclamat a ciutats com Amsterdam i Londres, arriba a Barcelona dins la programació del Grec 2025.
Fitxa artística
- Autoria: Michael Cunningham
- Direcció: Eline Arbo
- Traducció: Servaas Goddijn
- Adaptació: Eline Arbo, Peter van Kraaij, Bart Van den Eynde
- Intèrprets: Marieke Heebink, Jesse Mensah, Chris Nietvelt, Ilke Paddenburg, Hanna van Vliet i Steven Van Watermeulen
Edat recomanada
A partir de 16 anys
Idioma
Neerlandès amb subtítols en català i anglès
Més informació
Darrera actualització: 01/07/2025