Àmbits

Quan?

Botó que permet agafar la meva ubicació per defecte

Exposició "Art (D)éco 1925 | 2025. El disseny, mirall de les Arts Decoratives"

Inici: 07/11/2025
Fi: 25/01/2026 Detall
Disseny Hub Barcelona
Barcelona Detall
Descripció

L'abril de 1925, París va ser l’escenari de l'Exposició Internacional de les Arts Decoratives i les Indústries Modernes, un moment clau en què va esclatar amb força allò que coneixem com a art déco. Entre els participants hi havia el Foment de les Arts Decoratives (l’actual FAD), convidat a portar una mostra representativa de les arts decoratives catalanes. El resultat va ser una exhibició exitosa del talent creatiu del moment, fidel als ideals de modernitat i excel·lència que exigia el certamen.

 

Cent anys després, el FAD commemora aquella gran fita no només mostrant com era el món material de 1925, sinó posant-lo davant del mirall del disseny actual. Igual que llavors, s’ha fet una acurada selecció, aquesta vegada de prop de 200 objectes i projectes que defineixen la cultura material del present: productes quotidians que ens envolten i que modelen la manera com vivim i pensem avui.

 

 

Podeu consultar més informació de l'exposició "Art (D)éco 1925 | 2025. El disseny, mirall de les Arts Decoratives" al web del Disseny Hub Barcelona.

També et pot interessar...

Activitat permanent
Museu de l'Art Prohibit
Barcelona
Inici: 05/12/2025   Fi: 25/05/2026
Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)
Barcelona
Inici: 14/11/2025   Fi: 18/01/2026
Fundació Joan Miró
Barcelona