El primer cap de setmana de juny, els dies 6 i 7, la vila de Cardona celebra la Festa de la Sal, una trobada que enguany celebra el centenari de l’inici de l’activitat minera de potassa, un projecte que va transformar profundament el municipi al llarg del segle XX.
La programació posa el focus en la memòria minera i en la importància que l’explotació de la sal ha tingut en la configuració econòmica, social i cultural de la vila. Destaquen activitats com l’ofrena institucional de Rio Maior (Portugal) com a vila convidada, la presentació de la nova sal fina de Cardona, la representació teatral Ai Mina o les diferents visites guiades.
No faltaran els tallers i activitats familiars, música en directe al carrer, el dinar popular i altres lluiments tradicionals com la ballada dels Gegants. Podeu consultar tota la informació detallada al web de la Festa de la Sal.