Concert degustació de Diego Paqué
Les àvies sabien molt bé que una bona planta es conrea, entre d’altres coses, amb paraules, taral·les i cançons.
És per aquest motiu que el Celler de Can Vich hagi decidit celebrar la seva elaboració de vi amb la música de Diego Paqué.
El músic-autor, que uneix les seves creacions musicals amb produccions en els més diversos espais, a través de Latiovisual Cultura, oferirà, al costat del celler, un concert degustació la nit del dissabte 6 d'abril.
Després d'un parèntesi en la producció de vi a la masia i d'anys dedicats exclusivament al cultiu de sembrats i vinyes, Lluís Vich Sastre, el seu pare Lluís Vich Gallego i el seu amic Jaume Moliné Gallart van decidir tornar a elaborar vi a Can Vich.
Van escollir com a lloc l'antic celler, sota la casa familiar, anomenada també "Can Vich", situada al poble de Sant Joan de Mediona. Amb l'ajuda i els ànims de familiars i amics van començar l'adequació gradual de les instal·lacions del celler.
Les composicions musicals de Diego Paqué posaran so al plaer de paladejar un treball que després de diversos anys de proves, molt esforç i il·lusió, la família Vich donarà a conèixer, aquesta vegada amb els seus vins de l'any 2017-2018.
Vi i cançons tractats amb la mateixa cura i passió, de la mà d'artesans que recol·lecten per a una festa dels sentits amb la qual es vol celebrar la primavera catalana.
- 20 h
C. dels Pins, 22
Sant Joan de MedionaMunicipi: Mediona
Alt Penedès
646 379850
Peu:
- Aportació 15 €
- Aforament limitat. Reserves al telèfon 646 379 850