Visita guada a l'exposició "Perimenopausa"
De Meritxell Perpinyà Masip
Visita guiada a l'exposició "Perimenopausa" de Meritxell Perpinyà Masip el dijous 13 de febrer, a les 18 h i el dissabte 15 de març a les 11 h, a càrrec de la mateixa fotògrafa Meritxell Perpinyà, al Centre de la Imatge Mas Iglesias de Reus.
Exposició guanyadora del premi SIGMA 2022. L’exposició ha comptat amb l’acompanyament, en el procés d’edició de les imatges, de la fotògrafa Gabo Caruso.
Perimenopausa és un projecte introspectiu sobre la transició entre l’etapa fèrtil i l’etapa madura. Aquest procés té una durada d’uns tres o quatre anys i es diu sovint que és una etapa semblant a l’adolescència. En totes dues etapes, el cos es prepara i es transforma per a afrontar les futures necessitats. Els fogots, l’insomni, l’ansietat, la sequedat…, són alguns senyals d’aquest cicle.
La maduresa és l’última fase de la nostra vida i pot ser la més llarga. També és una època sàvia i molt alliberadora, un moment de cerca, d’intimitat, espiritualitat, creació i d’alguna manera, de reconnexió conscient amb nosaltres mateixes.
És un període biològic i natural, no és una malaltia, per aquesta raó he combinat l’autoretrat amb elements orgànics i paisatges que em trobo pels camins prop de casa. Aquestes caminades m’ajuden a calmar alguns dels símptomes com l’insomni, i em recorden que envellim, amb tempos diferents, com la resta d’éssers vius.
L'exposició es podrà visitar fins al 22 de març.
- Dijous 13 de febrer, a les 18 h
- Dissabte 15 de març a les 11 h
Pl. de Ramon Amigó, 1
ReusBaix Camp
977 010660
Entrada gratuïta, però amb reserva prèvia, a https://ticket.reuscultura.cat/ o a recepció del Museu de Reus.